• Pótdíjazási esemény ellenőrzése
  • Jogszabályok
  • Gyakran Ismételt Kérdések
  • Zónák
  • Kapcsolat
logo
Parkolás Tömegközlekedés
HU
  • HU
  • EN
  • Pótdíjazási esemény ellenőrzése
  • Jogszabályok
  • Gyakran Ismételt Kérdések
  • Zónák
  • Kapcsolat

Ügyintézés megkezdése

Kérjük adja meg az intézkedés alá vont gépjármű rendszámát, illetve a felszólítás sorszámát, és lépjen be.

Szeged

GY.I.K.

gyakori kérdések

Segítünk eligazodni!

Zónák,

parkolási térkép

Segítünk eligazodni!

Kapcsolat

Ügyfélszolgálat:

  • Cím: 6720 Szeged, Arany János utca 5.
  • Telefon: 62/540-060, (62)487-421 Fax: 62/540-063
  • E-mail: kapcsolat@szkt.hu
  • Észrevétel-kifogás bejelentése: http://szepark.hu/ugyfelszolgalat/eszrevetel-kifogas

© 2023. Minden jog fenntartva. | A(z) Ügyfélkapu Szeged Ügyfélkapu oldalát a Mininform Kft. üzemelteti.

Adatvédelmi tájékoztató
Bankkártyás fizetés feltételei

Tisztelt Ügyfelünk!

Tudomásul veszem, hogy a(z) Szegedi Közlekedési Kft. (6720 Szeged, Zrinyi utca 4-8.) adatkezelő által a(z) http://e-ugyintezes.szkt.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1143 Budapest, Hungária krt. 17-19.), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:

E-mail cím

Számlázás esetén a következő számlázási adatok:

Név
E-mail cím
Számlázási címnél megadott adatok

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

A Szegedi Közlekedési Kft. parkolási Ügyfélkapuja részére az OTP Mobil Kft. biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Mobil Kft. fizetőoldalára, és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a Szegedi Közlekedési Kft. parkolási Ügyfélkapu oldalán. A Szegedi Közlekedési Kft. az Ön kártya, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége, kérjük, készítse elő kártyáját:

  • - Kártyaszám (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám)
  • - Lejárati dátum: (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám)
  • - Érvényesítési kód: (a kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye) (CVV2, vagy CVC2) Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni.

Az Ügyfélkapun keresztül az alábbi kártya típusokkal fizethet:

  • - Visa (dombornyomott)
  • - MasterCard (dombornyomott)
  • - American Express (dombornyomott)
  • - Electron (nem dombornyomott), kibocsátótól függően - ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet internetes áruházunkban Electron kártyájával. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz. Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
  • - Maestro (nem dombornyomott) Kizárólag az OTP Bank Nyrt. által kibocsátott, 675761 kezdőszámú kártyák. Amennyiben az Ön kártyáján szereplő kártyaszám csak 10 jegyből áll, a 675761 számsort legyen szíves először beírni, és ezt követően a kártyáján szereplő 10 jegyű számot.

Elektronikus (bankkártyás) pótdíjfizetés feltételei

  • 1. Pótdíjat fizetni csak a "pótdíjfizetési feltételek" elfogadását követően lehetséges, amennyiben nem fogadja el, a program kilépteti.
  • 2. Elektronikus úton bankkártyával csak az "Alap állapot" és " AK1 - Adatkikérés 1 állapot" státuszú parkolási esetek pótdíja rendezhető.
  • 3. Csak a "Pótdíj összege" mellett megjelenő teljes összeg fizethető ki bankkártyával.
  • 4. Amennyiben Ön az eset idejéhez képest 15 napon belül már csekken befizette a pótdíjat és Ön mégis pótdíjtartozást lát az Ügyfélkapun, kérjük érdeklődjön az Ügyfélszolgálaton. A postai átfutás miatt előfordul, hogy csak napokkal később jelentkezik az Ön befizetése.
  • 5. Amennyiben az eset állapota "fizetési meghagyás" státuszú, a parkolási pótdíjtartozás érvényesítésére fizetési meghagyás lett kibocsátva, ill. az ügy jogi szakaszban van. A tartozás nagyságáról, az eset jelenlegi állásáról érdeklődjön az Ügyfélszolgálaton.