• Pótdíjazási esemény ellenőrzése
  • Jogszabályok
  • Gyakran Ismételt Kérdések
  • Zónák
  • Kapcsolat
logo
Parkolás Tömegközlekedés
HU
  • HU
  • EN
  • Pótdíjazási esemény ellenőrzése
  • Jogszabályok
  • Gyakran Ismételt Kérdések
  • Zónák
  • Kapcsolat

Ügyintézés megkezdése

Kérjük adja meg az intézkedés alá vont gépjármű rendszámát, illetve a felszólítás sorszámát, és lépjen be.

Szeged

GY.I.K.

gyakori kérdések

Segítünk eligazodni!

Zónák,

parkolási térkép

Segítünk eligazodni!

Gyakran Ismételt Kérdések

1. Rendszám

Annak a gépjárműnek a forgami rendszáma, amellyel a parkolási vétséget elkövették. Csak a betűket és a számokat kell megadni, kötőjelet és az ország felségjelzését nem. A helyes forma például: ABC123.

2. Felszólítás sorszáma

A parkolási vétség regisztrálásakor a szélvédőre kihelyezett fizetési felszólítás nyomtatvány "Azonosító" sora alatt található (nagy betűmérettel kiemelt) 7 számjegy.

3. Frissítés időpontja

Azt az időpontot jelöli, amikor a rendszer utoljára frissítette az eset adatait. Az ez időpont után történt változások (például befizetés) még nem láthatók az Ügyfélkapu felületen, a következő frissítésig. A folyamat automatikus és gyakori, de ha úgy érzi, hogy az adatok nem változtak (főleg határidők környékén) érdemes telefonon vagy személyesen érdeklődni az ügyfélszolgálaton ügye állapotáról.

4. Eset állapota

Azt a szintet jelöli, ahol eset éppen áll. Az alapeset azt jelenti, hogy még nem történt felszólító levél kiküldése. Az idő előrehaladtával a jogszabályok által meghatározott ügyviteli folyamat során az eset állapota változni fog, aszerint, hogy a pótdíj és egyéb költségek befizetése mikor történik meg.

5. Fizetendő pótdíj

A parkolási pótdíj összege a hatályos helyi rendelet szerint. Ez tájékoztató összeg, nem feltétlenül jelenti az Ön teljes tartozását! Pontos összeget jelenít meg a felszólító levél kiküldéséig, ugyanis ezt követően már egyéb költségek is hozzáadódnak a fizetendő összeghez (például adatkikérési díj, postaköltség, stb.) amelyeket szintén ki kell egyenlíteni az eset rendezéséhez. Ezek a költségek idővel növekedni fognak (további postaköltség, ügyvédi díj, stb.) így érdemes a lehető leghamarabb rendezni a tartozást. A mindenkori pontos fizetendő összeget megtalálja a postai úton kiküldött levélben, és a mellékelt készpénzátutalási csekken be is fizetheti azt. Kérjük, figyeljen a fizetési határidőkre!

6. Indok

A parkolási vétség megvalósulásának típusa. A helyi rendelet meghatározza, hogy milyen feltételek mellett veheti igénybe a fizető parkolás szolgáltatást. Megszegése esetén annak formáját rögzíti a parkoló ellenőr.

lap tetejére

© 2023. Minden jog fenntartva. | A(z) Ügyfélkapu Szeged Ügyfélkapu oldalát a Mininform Kft. üzemelteti.

Adatvédelmi tájékoztató
Bankkártyás fizetés feltételei

Tisztelt Ügyfelünk!

Tudomásul veszem, hogy a(z) Szegedi Közlekedési Kft. (6720 Szeged, Zrinyi utca 4-8.) adatkezelő által a(z) http://e-ugyintezes.szkt.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1143 Budapest, Hungária krt. 17-19.), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:

E-mail cím

Számlázás esetén a következő számlázási adatok:

Név
E-mail cím
Számlázási címnél megadott adatok

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff

A Szegedi Közlekedési Kft. parkolási Ügyfélkapuja részére az OTP Mobil Kft. biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Mobil Kft. fizetőoldalára, és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a Szegedi Közlekedési Kft. parkolási Ügyfélkapu oldalán. A Szegedi Közlekedési Kft. az Ön kártya, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége, kérjük, készítse elő kártyáját:

  • - Kártyaszám (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám)
  • - Lejárati dátum: (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám)
  • - Érvényesítési kód: (a kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye) (CVV2, vagy CVC2) Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni.

Az Ügyfélkapun keresztül az alábbi kártya típusokkal fizethet:

  • - Visa (dombornyomott)
  • - MasterCard (dombornyomott)
  • - American Express (dombornyomott)
  • - Electron (nem dombornyomott), kibocsátótól függően - ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet internetes áruházunkban Electron kártyájával. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz. Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
  • - Maestro (nem dombornyomott) Kizárólag az OTP Bank Nyrt. által kibocsátott, 675761 kezdőszámú kártyák. Amennyiben az Ön kártyáján szereplő kártyaszám csak 10 jegyből áll, a 675761 számsort legyen szíves először beírni, és ezt követően a kártyáján szereplő 10 jegyű számot.

Elektronikus (bankkártyás) pótdíjfizetés feltételei

  • 1. Pótdíjat fizetni csak a "pótdíjfizetési feltételek" elfogadását követően lehetséges, amennyiben nem fogadja el, a program kilépteti.
  • 2. Elektronikus úton bankkártyával csak az "Alap állapot" és " AK1 - Adatkikérés 1 állapot" státuszú parkolási esetek pótdíja rendezhető.
  • 3. Csak a "Pótdíj összege" mellett megjelenő teljes összeg fizethető ki bankkártyával.
  • 4. Amennyiben Ön az eset idejéhez képest 15 napon belül már csekken befizette a pótdíjat és Ön mégis pótdíjtartozást lát az Ügyfélkapun, kérjük érdeklődjön az Ügyfélszolgálaton. A postai átfutás miatt előfordul, hogy csak napokkal később jelentkezik az Ön befizetése.
  • 5. Amennyiben az eset állapota "fizetési meghagyás" státuszú, a parkolási pótdíjtartozás érvényesítésére fizetési meghagyás lett kibocsátva, ill. az ügy jogi szakaszban van. A tartozás nagyságáról, az eset jelenlegi állásáról érdeklődjön az Ügyfélszolgálaton.